Pages

Wednesday, July 4, 2012

Kisah Paypal Error Code #10486

Suatu hari pada hari ini..aku nak membuat payment barang yg dibeli dari ebay.
2 Item nk bayar serentak.. 1st item berjaya bayar dgn tiada masalah..
Time nk bayar 2nd item kluar error code #10486. 2 kali cuba still dapat error yg sama.
Dh clear history tukar browser pun xboleh.
Cari punya cari even error code tu xde list pn dlm paypal error codes list : https://cms.paypal.com/uk/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=developer/e_howto_api_nvp_errorcodes

Last2 terima call dari credit card center. Tanya aku ada cuba buat transaction utk bayar ke paypal ke..1 success 2 decline. Seterusnya bertanya kepada aku adakah aku nk proceed dgn payment kedua tu..aku cakap ya silakan..Sejurus selepas itu aku cuba buat sekali lg transaction tiada masalah.

Kisah ini dikongsi pada mereka yg munkin mempunyai masalah yg sama.. try2 xbole2..searching2 mana tau jumpa blog ini..maka inilah sedikit info dari saya..Kalau pihak card credit anda tidak menghubungi anda..sila hubungi mereka sendiri. Nombor call center slalu dibelakang card anda..

1 comment:

  1. bagus la ada kad kredit...
    aku tak ada kad kredit..
    selalu beli di ebay pakai debit kad je..

    ReplyDelete