Pages

Monday, March 22, 2010

Cerita Helmet Yg Hilang

Aku nk cerita bukan nk mengadu..
semalam pergi la ke MAM MotorShow ShahAlam 2010..
Kelab Kereta Lama (KKL) dijemput utk meramaikan majlis..
di sana ada event spin2 tayar..tp sapa2 nk masuk kena pakai helmet..kebetulan dalam bonet aku ade helmet yg slalu aku pakai g kerja..
ini helmet nya..


cantik bukan..jenama swan lagi..
biarpun swan..tp helmet ini la yg menlindungi kepala aku dari sebarang ancaman..
lpas tu time kawan2 nk drift tu..aku amik la letak atas kete derang..
sape nk main pakai je helmet aku..
tp ade jugak budak yg kepala batu main xpakai helmet..


derang nk gune..pusing2 kereta dlm tempat yg disediakan..ade plak kete kawan aku tayar pecah..lpas tu hujan turun dgn lebatnye..
jadi kekalutan menukar tayar dlm hujan tu..lawak giler mcm krew F1 la kiteorg tukar tayar..
lpas tu aku amik kete aku try2 spin2 dlm ruang tu..sempat 2 3 kali pusing je..
hujan turun lagi lebat..organizer xbg main dh..kiteorg xde hala tuju..lalu berpecah semua..
dimana helmet aku time tu?
kemana die? tidakkk..aku kehilangan pelindung kepala ke tempat kerja..
aku balik dgn tanda soaln diatas kepala sampai rumah..
aku online tanye budak2 KKL dlm forum..
sorang pn xtahu..lalu ade yg tunjukkan link dlm mudah yg mengiklankan helmet aku..
tidakkk..adekah itu helmet aku..xbleh nk tuduh sbb helmet swan sume same je..
aku mampu melihat je..
http://www.mudah.my/Red-Helmet-Swan-2nd-4829937.htm







cond used 8/10
size L/60
rm40
cod klang/s.alam
call zul 0142207840

No comments:

Post a Comment