Pages

Sunday, March 21, 2010

1st post utk blog

Salam..kpd semua blogger2 senior jgn marah dgn interface blog aku..
xcantik dan hanya mengunakan template yg sedia ada..
org nk ada blog aku pn nk ade blog..slama aku mengenali dunia internet ni aku hanya membaca blog2 org je..
boleh x bukak2 blog dh jadi cantik terus..dan dh ade 20 30 posting dlm blog..terus penuh dgn komen..malas la plak nk mula buat topik2..
ape yg nk cakap..ape yg nk bincang..ape yg aku nk korang tau..
tu semua topik2 yg perlu aku pkir ke..jom la pkir same2..
aku bukan seorg yg suke menulis mahupn menaip..aku hanya suka menulis code2 programming je..
slalu programming kn lgi skit code lg bagus..itu sbb la xsuke tulis banyak..
tp utk menulis blog aku akan rajin2 kan jemari ku ini utk menulis..
ape2 pn bg permulaan ni aku mintak stay tune dan nantikan update2 dlm blog aku ni..(boleh ke mintak camtu)..
dgn itu aku sudahi dgn pantuin..
anak itik tokwe mandi air perigi..kita jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment