Pages

Thursday, May 13, 2010

Aku Bukan Kekasih

Aku tahu aku keliru
Aku tahu aku lemah
Apa yang di lakukan kini
Aku makin Keliru

Aku takut mencari maksud
Kesemua makin sesatkan hati
Aku takut mencari makna
Semua mengelirukan rasa

Aku takut kehilangan diriku sendiri
Dan tidak berupaya mengembalikan apa yang aku mahu
Jangan dan jangan kau kelirukan lagi
Kerana sakitku lebih dari apa yang kau tahu

Wahai Tuhan aku lemah
Hilang dan kabur arah
Wahai dikau maafkan aku
Tidak lg mampu menjadi seperti kau mahu

Sedarilah insan istimewa
Aku tidak layak bagimu
Carilah seperti mana yg kau damba sebelum ini
Mampu menjaga membelai dan menyayangi mu sepenuh hati

Kau aku sering menyakiti dan disakiti
Kau terindah kau sempurna
Tapi hati aku tidak mampu memilih
Aku dan kau sahaja punca

Pergilah kau kepada lelaki yg penuh belaian kesabaran
pergilah kau kepada dia yang tinggi kelembutan
Pergilah kau kepada mereka yang mengerti membalas cintamu
Kerana aku tidak ada semua itu.




1 comment: