Pages

Thursday, April 15, 2010

Terjah kawin blom..perlu ke?

Ape pendapat korang ttg video terjah dah kawin belom bawah ni..


  • mengaib kan org? mak bapak tgk sedara n kawan2 tgk malu..
  • patut sebagai amaran dan peringatan kepada semua org..
  • malukan bangsa dan agama klu bangsa lain tonton
  • menjatuhkan peranan pihak berkuasa jaip
  • ataupn jaip xbuat kerja
  • xperlu buat ke sbb akan dituduh kaki skodeng
  • cara dakwah yg salah
Semua nye terpulang kepada penilainya..klu takut disambar api..jgan main petik api..
klu takut kena terjah..kawin jelah..

Firman Allah, yang bermaksud:
“Perempuan dan lelaki yang berzina, hendaklah kedua-duanya didera. Masing-masing 100 kali dera (pukulan), janganlah sayang terhadap kedua-duanya dalam menjalankan agama Allah, jika kamu benar-benar beriman kepada Allah dan hari kemudian. Hendaklah hadir ketika menyeksa kedua-duanya, satu golongan daripada orang mukmin.” (Surah an-Nur, ayat 2)

So watpe nk kesian? watpe nk sayang kat derang ni..
dan jika hendak menghukum pn hukum la cara yg diajar oleh Allah,
dtg bersaksi dan laksanakan hudud..bukan dgn cara seperti diatas ini..

Bagi aku la kan..baik buat mcm kat bwah ni je..



Haha..kena nye sebat org yg dh kawin..mampus kena sebat balik..
ape2 pn kita amik benda yg positive dari video diatas..



3 comments:

  1. hahaha,selamber dtg sebat org,sempai giler

    ReplyDelete
  2. nk kawin ngan sapee?
    ngan ko?

    ReplyDelete